zaterdag 5 februari 2011

Vast contract!

Yoehoeeee. Ik heb mijn drie proef maanden meer dan goed doorstaan en heb een vast contract gekregen.
Op alles ben ik als hoogste beoordeeld behalve de band met mede-collega's (een minpuntje voor dat). Uhmmm...ja, dat was nog wel even spannend hoe dat zou aflopen. Ik had (ja had:)) nogal problemen met de nieuwe Recovery worker. Met z'n tweetjes waren wij verantwoordelijk voor het herstel proces van de bewoners en jammer genoeg betekende dit zeer nauw samenwerken. Iets waar hij niet zo goed in was...Afgelopen tijd is best wel stressvol geweest waarin ik een formele klacht tegen hem heb ingediend, Hij vervolgens zijn frustraties duidelijk liet merken aan de bewoners en naar mij toe. Ik heb zelfs een paar keer op het punt gestaan er de brui aan te geven, maar 'gelukkig' heeft hij vorige week zijn baan opgezegd. Op zoek naar een andere recovery worker weer en ik in de tussentijd verantwoordelijk voor alle 7 bewoners. Maar met eindelijk een eigen computer ter beschikking en eerst een weekje vrij, moet dat wel lukken.
Ik heb ook al een weekje voor manager mogen spelen en ben daar dan ook lekker voor uitbetaald:). Helaas, zien ze een hoop manager kwaliteiten in me en ben ik gevraagd of ik mijn eigen 'site' wil runnen. Nee, dank je wel. Ik zou dan wel meer verdienen, maar ik houd me veel liever bezig met de bewoners en laat me de vele vergaderingen/ regelgeving en bureacratie bespaard blijven. Voor de rest ga ik de komende maanden een hoop training krijgen en hopelijk mijn engelse test halen.
Voorlopig ben ik wel onder de pannen....tenminste als Jan niet een baan aan de oostkust gaat krijgen en ik de moeilijke beslissing moet maken of ik met hem mee ga of niet.....

Nu ga ik Jan helpen met koken, want anders gaat het weer flauw smaken. Maar ik moet toegeven dat als het op brood bakken aankomt hij een expert is. Het zou zo van een echte bakker kunnen komen. Hmmm...misschien solliciteert hij toch op de verkeerde banen.


Heel veel liefs en dikke knuffel!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je vaste contract.

    Groetjes
    Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je vaste contract. Goed bezig. En ze willen zelfs nog meer van je zien. Dat zegt wel wat over je kwaliteiten. Goed dat je vooraf al bedenkt dat je daar geen zin in hebt ;)

    Maareh, is Jan druk aan het solliciteren aan de oostkust? Komen de bosbranden te dicht bij naar zijn zin?!

    Hier niet veel nieuws. Behalve dan dat we een superbaby hebben, die goed slaapt, eet groeit en volop lacht en brabbelt...

    Groetjes Peter en Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

JAAA plaats een reactie!