zondag 13 december 2009

We hebben internet!

Tsja, blijkt dat we al eerder internet hadden kunnen hebben.....Wat blijkt de connecties in de woonkamer en keuken werken niet goed en die in de slaapkamer doet het blijkbaar wel. Dus nu ligt er een lange kabel van de slaapkamer naar de woonkamer, waar onze pc staat. Niet ideaal, MAAR WE HEBBEN INTERNET:).
Dus we zijn weer bereikbaar met skype! En Jan kan zijn supercoole Xboxspel gaan downloaden. Ik ben benieuwd...Bovendien kunnen we nu weer gewoon muziek luisteren via 1 van de vele gratis internet(radio)stations.

Alles komt steeds meer op z'n pootjes terecht en we beginnen echt van het leven hier te genieten. Vanochtend ben ik gaan hardlopen en daarna lekker eventjes naar het strand gegaan. Binnen een kwartier zijn we er. Jammer dat jullie Jan niet konden zien, met zijn voeten in het water en een glimlach van oor tot oor. Ik heb er een foto van proberen te maken, maar denk dat die van te ver af is genomen om zijn big smile goed te kunnen zien. Perth heeft precies hetgeen waar we zolang naar gezocht hebben. En misschien wel beter zelfs; niet alleen Jan, maar ik ook heb kans op een goedbetaalde baan. We hebben gisteren de krant er op na geslagen, wat betreft banen (dit lekker in het zonnetje in een bijna lege Kings Park) en ze zoeken veel counselors en ik zou dan tussen de 50-70.000 dollar pj gaan verdienen.
Het is zo vreemd, in Nederland heb ik zoveel gesolliciteerd en kon ik maar geen baan vinden met de opleidingen die ik had en hier lijkt het van een leien dak te gaan. Ook ik zou zo een baan als (maar dan als psycholoog/counselor) moeten kunnen krijgen volgens de Ozzies hier. Helaas moet ik nog eventjes wachten tot ik mijn daadwerkelijke papiertje (diploma) heb.
Het voelt soms echt aan als te mooi om waar te zijn. Vooral als we op plaatsen zijn als Kingspark, het strand of langs de Swan river rijden.

Groetjes vanuit een zomerse dag in Perth.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

JAAA plaats een reactie!