zaterdag 12 december 2009

Mijn eerste loon:)

Joepie, ik heb mijn eerste loon binnen gekregen. En ik moet zeggen het valt me niet tegen: voor 17 uur werken 380 dollar uitbetaald krijgen. Ik verdien dus ongeveer 20 dollar per uur en dat voor een ongeschoolde baan (op zaterdag trouwens 30 en op zondagen en feestdagen zelfs 40). Dat beloofd wat voor de toekomst als ik een baan krijg die meer op mij niveau ligt. En als Jan die baan krijgt (die zeker ook goed betaald gaat zijn), dan zien we het huis met zwembad met boot erbij toch echt wel werkelijkheid worden......Jaja zo blijf je dromen :).

Ondertussen ben ik mijn engels flink aan het bijspijkeren. Ik ben zoveel engels aan het praten dat ik afgelopen maandag zelfs een moment had dat ik het zat was en gewoon even Nederlands wilde praten en vooral horen. Gelukkig had Jan daar helemaal geen moeite mee (knipoog).

Het werk bevalt me steeds meer, ik begin mijn clienten steeds beter te kennen en Perth ook. Ik rijd niet vaak meer fout en als ik dat al doe dan sla ik een andere weg en ben ik zo weer waar ik moet zijn. Dat is het voordeel van een stad met veel rechte straten.

Voor de rest voelen de katjes zich hier helemaal thuis. Tommie is lekker aan het rondrennen en zelfs Henk begint steeds vaker in een speelbui te zijn.

Jan begint het thuiszitten beu te worden en zelfs willen werken. Hahaa...wie had dat gedacht.

Ik krijg trouwens het hele kerstmisgebeuren wel redelijk mee, vanwege mijn werk en ik moet zeggen dat ik dan toch wel even moet slikken. Voor mijn gevoel gaat het een rare kerst worden. En om eerlijk te zijn zal ik blij zijn als ik die dagen dan maar gewoon werk (a 40 dollar per uur).

Ik wil jullie in ieder geval alvast een hele fijne kerst toe wensen en een gelukkig nieuwjaar! DAt jullie lekker in een warm huis mogen zitten, want buiten is het aan het vriezen (sorry, moet mezelf eraan blijven herinneren dat het winter is bij jullie).

Lots of love Merie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

JAAA plaats een reactie!