donderdag 3 december 2009

Ik heb een baan!

Tsja, wat zal ik allemaal nog vertellen na dat ellenlange verhaal van Jan.....

Ja, ik heb een baan:) In tegenstelling tot Nederland willen ze me hier blijkbaar wel heel graag hebben. Voor nu is het wel okee om te doen. Het is fijn om te werken en nuttig te zijn. Als support worker voor de ouderen moet ik wel af en toe dingen doen waar ik wat moeite mee heb, zoals ze douchen, afdrogen, verschonen en insmeren met lotion. Maar ik kan me helemaal vinden in het wellness programma wat ze gebruiken, wat inhoud dat je alleen mar ondersteunt in de dingen die ze echt niet zelf kunnen. De bedoeling is ze dus zoveel mogelijk overal bij te betrekken, zodat ze zo actief mogelijk blijven. En voor de rest vermaak ik me wel met de praatjes over politiek enzo en leer ik ongelooflijk snel de stad kennen want ik heb zo'n 4 clienten op een dag die overal verspreid in Perth wonen (ze wonen nog op zichzelf maar hebben hulp nodig bij koken douchen/schoonmaken/koken/aankleden). Jajaaa, ik begin zelfs helemaal gewend te raken aan het links rijden.

Voor de rest heb ik duidelijk wat meer moeite dan Jan met me thuis te voelen. Zodra Jan zijn pc had, was hij helemaal in zijn nopjes, maar ik heb blijkbaar wat planten, prularia enzo. nodig. (Ben blijkbaar daar toch vrouwelijker in dan ik zou willen toegeven.)

Het strand is hier ongelooflijk mooi (en rustig). We zijn afgelopen zondag weer rond gaan rijden door Perth op zoek naar mooie plekjes en die zijn dus echt niet moeilijk te vinden. Voorlopig hoeven we niet op vakantie, maar vermaken we ons hier prima in de weekenden. Aan het strand is het net als op vakantie (alleen dan mooier en maar een kwartiertje rijden). Foto's komen gegarandeerd nog!

Aankomende zondag hebben we een end of year function (eindejaarsfeestje) van mijn werk. Wat inhoud dat we gaan picknicken met collega's en aanhang in een park. Ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn....

Oohh en nog allemaal bedankt voor de felicitaties! Ik heb ze de dag erop wel kunnen lezen alleen niet terug kunnen reageren. Met het kookboek van Jamie Oliver ben ik erg blij mee. Zodra we vast internet hebben zullen we flink gaan updaten.

Dikke knuffel en een fijne sinterklaasavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

JAAA plaats een reactie!