zaterdag 7 november 2009

zaterdag 7 november

Weekend....uhumm...weekend?
Inmiddels hebben we onze mooie blauwe honda jazz gekocht. Mede dankzij de goede ervaringen bij het leeghalen van ons huis, hebben we besloten dat zo'n auto ook handig voor ons is. Via de 'magic seats' kun je er veel spullen mee vervoeren en is het toch een redelijk kleine auto. Voor iets meer dan 5 000 euro zijn wij er blij mee. en blijkbaar werkt het hier zo dat je er een verzekering gratis bijkrijgt en als ie tweedehands is heb je voor de eerste 3 maanden of 5000kmeen state warrantie (staatsverzekering) waarbij alle belangrijke onderdelen, zoals motor, olielekken, remmen enzo verzekerd is, dus ze mogen je geen rotzooi auto verkopen. We zijn er blij mee:)

En: Ik ben geslaagd voor mijn counseling opleiding! Ik heb een 8 voor mijn praktijkexamen. JEEEEEJJJ. Nog even wachten op mijn daadwerkelijke papieren (heb natuurlijk gevraagd om ook een engelse variant) en dan kan ik mijn opleidingen laten erkennen bij de Australian Psychology association en dan kan ik ook gaan zoeken naar banen waarvoor ik echt opgeleid ben.
Ik ben erg benieuwd naar hoe hoog ze mijn opleidingen inschalen, het kan varieren tussen Phd tot bachelor.

Voor de rest voel ik me momenteel niet helemaal lekker (last van een griepkeel), maar Jan zorgt goed voor me.

No worries



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

JAAA plaats een reactie!