zaterdag 14 november 2009

Not all bad

Nou nou zo klink het alsof ik het vreselijk heb hier. Het eten is wel flink zoeken en uitproberen nog. Het houd het wel spannend. Gisteren heb ik eindelijk zonnebrandcreme uitgeprobeerd die sojavrij is (In Nederland niet te vinden). Het spul stinkt wel, maar ben blij dat ik mezelf eindelijk kan beschermen tegen de zon, zonder lichtelijk ziek te worden.Tsja, mijn allergieen maken het af en toe niet makkelijk. Maar de zon, mooie omgeving en laidbacksfeer maken veel goed. Nu nog een baan in de hulpverlening, katjes erbij en dan ben ik helemaal tevreden:). Bovendien heeft Jan zijn broodnodige chocola, dus dat scheelt voor mij ook (knipoog).

Ohja, onze spullen die we per boot verstuurd hebben, komen als het goed is woensdag? (de 18de ) aan.

En nu naar de shopping mall en ons verlekkeren aan big refrigerators, tv's enzo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

JAAA plaats een reactie!