dinsdag 27 oktober 2009

the beginning- part 3

Ik zal ook maar eens wat schrijven, want anders lijkt het alsof Jan alleen gaat. En ik mag ook mee:)

Gisteren heb ik het geweldige nieuws gekregen dat ik geslaagd ben voor het theoretische gedeelte van mijn examen! JEEEEEEJJJJJJ!!!!
Weliswaar met een 6,2 dus ja, het was echt kantje boord. Ik heb 'm best wel geknepen of ik dit wel goed genoeg gemaakt had. Maar ja, het is ook van de zotte om nog even een examen te willen doen, terwijl je bezig bent te emigreren (examen was trouwens voor mij ook een week later, 17 oktober, omdat de tiende vol was, wat voor een flinke ommegooi van de planning voor ons betekende en examenvoorbereiding is uiteindelijk een dag geweest ofzo)
De uitslag van het praktijkgedeelte krijg ik pas over 2 weken te horen, maar dan zitten we al lekker in Australie. Hier maak ik me niet zo druk om, zolang ik en clienten goed verstaanbaar op bandje staan, ben ik ik hier wel voor geslaagd. Joehooeeeee Merieke heeft weer een opleiding afgerond:)

Katjes zijn inmiddels geland en nu maar wachten op een mailtje van quarantinestation of alles goed is met ze en de documenten goedgekeurd worden. Toen we gisteren thuiskwamen, hebben we vrijwel gelijk de spullen voor de katten opgeruimd. Dat was wel een naar moment, net alsof ze er niet meer zijn. Het is nu belachelijk stil in huis en het begint al aardig hol te klinken. Ik wil nu ook echt weg! De dagen kunnen nu niet snel genoeg meer gaan, ik wil naar mijn katjes toe.

Jan is lekker druk bezig met alle zooi als haakjes van de deuren af te halen. hmmm jammmie.... terpetine lucht.... Ik zal ' m eens gaan helpen.

Doeidoei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

JAAA plaats een reactie!